Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με το 2012


Σχετικά με το 2012

Είδα 2 μικρά video που αναφερόντουσαν σε ένα βιβλίο από τα εκατοντάδες που υπάρχουν σχετικά με το 2012 και μου δημιουργήθηκε η ανάγκη να γράψω κάποια σχόλια πάνω σε αυτό.

Με διάφορους τρόπους άλλωστε όλα αυτά περιγράφονται μέσα από την ιστορία και τα πολυεπίπεδα ιερά κείμενα.

Βέβαια η έννοια της καταστροφής εξηγείται καλύτερα όταν φέρουμε στο νου μας την έννοια της επιδιόρθωσης.

Η γη μας, σαν ζωντανό σώμα νοσεί σε κάποια χρονικά σημεία και χρειάζεται μια εξισορρόπηση ως προ το αρχετυπικό σχέδιο εξέλιξης της.

Αυτό ο άνθρωπος βέβαια δεν μπορεί να το κατανόηση και γι αυτό ασυνείδητα η συνειδητά στρέφεται εναντίον αυτού του σχεδίου.

Για να μην μακρηγορώ το ουσιαστικό που κάθε άνθρωπος πρέπει να πράξη δεν είναι η διατήρηση του σε αυτό το υλικό επίπεδο γιατί όσα καταφύγια και να κάνει ο θάνατος έτσι και αλλιώς θα επέλθει σε αυτόν σε μια δεδομένη στιγμή.

Αυτό που πρέπει να πράξη είναι η οριστική μετάβαση σε ένα ανώτερο επίπεδο ζωής μέσ
ω μιας μεταμορφωτικής διαδικασίας που δόθηκε λεπτομερώς μέσω τις διδασκαλίας του Ιησού και που συντελείται μέσω τις μεσολάβησης του Χριστού που επενεργεί σε μας μέσω του Αγίου Πνεύματος...

(Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σε σχέση με αυτό θα χαρώ να σας απαντήσω)
Μην το ξεχνάτε ότι σε ένα σημείο μας είπε εγώ φεύγω τώρα και πάω στον οίκο του πατρός μου εκεί υπάρχουν πολλά δωμάτια και πάω να ετοιμάσω και για σας ένα , έτσι εκεί που θα είμαι εγώ να είσαστε και εσείς'

Είναι τόσο απλό δεν είναι?

Οπότε, είναι στην επιλογή του καθένα να διάλεξη τον δρόμο του, διαλέξτε σοφά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: