Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Ποίηση εμπνευσμένη από το θαυμάσιο βιβλίο ''Ο αλχημικός Γάμος του Χριστιανού Ροδόσταυρου''


H Λίθος θα κατακτηθεί

Ο δρόμος διαγράφεται μπροστά μου
να τον ακολουθήσω μου ζητά
μια λευκή περιστερά
ωθώντας με να αποκαλύψω
της καρδιάς μου την κληρονομιά
και σαν από θαύμα μέσα εκεί
βρίσκομαι στην στιγμή
αν και μια θύελλα δυνατή, καραδοκεί
εγώ ατρόμητος προχωρώ
στον ένα και μοναδικό σκοπό.


Η Πύλη η δεύτερη δεν αργεί να ρθει
αφού με γοργό βηματισμό
και με περισσή χαρά
συνάντησα έναν Φύλακα ξανά.


Πάντα σε ένα στάδιο σαν αυτό
αν θες η πύλη να σου ανοιχθεί
κάτι θα σου ζητηθεί
πίσω, πρέπει να αφεθεί
η απαίτηση είναι σημαντική
χωρίς περίσκεψη μεγάλη
πρέπει να ελαφρύνεις
το Εγώ εκεί δεν αντιστοιχεί
πρέπει σοφά να διαλυθεί
χρυσός να γίνει, να μεταμορφωθεί

μόνο τότε θα ακουστούν
λόγια χαράς, παρηγοριάς
και ο στόχος θα επιτευχθεί
η Λίθος θα κατακτηθεί
το Στέμμα θα αποκτηθεί
το τέλος γίνεται αρχή.


Ποίηση εμπνευσμένη από το θαυμάσιο βιβλίο ''Ο αλχημικός Γάμος του Χριστιανού Ροδόσταυρου'' 1616 του Γιόχαν Βαλεντίν Αντρέ

Δεν υπάρχουν σχόλια: