Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Δεν φοβάμαι να ομολογήσω την ατέλεια μου


 Δεν φοβάμαι να ομολογήσω την ατέλεια μου

Δεν φοβάμαι, δεν διστάζω να ομολογήσω τις αμαρτίες μου, την ατέλεια μου και τα λάθη μου.

Αλλά την ίδια στιγμή μάχομαι με την βοήθεια του Πνεύματος στο να ουδετεροποιήσω την ουσία του πονηρού μέσα στην καρδιά μου.

Δεν υπάρχει ούτε ένα τέλειος άνθρωπος μέσα σε αυτόν τον κομματιασμένο κόσμο αλλά χιλιάδες που αναζητούν την καλότητα και την αγάπη.

Όταν το Φως θα γίνει ένα με την καρδιά μου τότε θα είμαι κάποιος που ενώ ζει μέσα στον κόσμο δεν θα ανήκει πια σε αυτόν τον κόσμο.

Υπάρχει ένα σκοτεινό και κρύο μέρος γεμάτο από ατέλειες, φόβο, οδύνη, αδικίες και πόνο και μια πύρινη χώρα γεμάτη φως που εκεί μια απέραντη και ολοκληρωτική αγάπη σε αναγαλλιάζει συθέμελα, έτσι δυο κατευθύνσεις, δυο ήχοι, δυο ενέργειες, δυο μονοπάτια ανοίγονται στον παρόντα χρόνο, σε σένα έγκειται στο να επιλέξεις σοφά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: