Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Προσπαθούμε για όλα αυτά και το αποδεικνύουμε αυτό την κάθε μέρα


Προσπαθούμε για όλα αυτά και το αποδεικνύουμε αυτό την κάθε μέρα

Νεαρός δεν έμενα ούτε μια μέρα μέσα στο σπίτι, ακόμη και όταν δεν είχα παρέα πήγαινα για καφέ με ένα βιβλίο και το μικρό τσαντάκι μου που μέσα είχε το σημειωματάριο μου για να καταγράφω τα μελλοντικά μου ποιήματα.

Εκεί διαβάζοντας έκανα διαλείμματα παρατηρώντας τους άλλους που πηγαινοερχόντουσαν, στο Κολωνάκι μια φορά έγραψα και ένα ποίημα για αυτήν μου την εμπειρία.

Ο Γκουρτζίεφ έλεγε πως οι άνθρωποι πάνε στα καφέ για το σεξ, και δεν έχει και άδικο μιας και υπάρχουν και ανθρώπινα όμορφα πάθη όπως ο έρωτας και η συντροφικότητα, η αναγκαιότητα του να μοιράζεσαι.

Προσπαθούμε για όλα αυτά και το αποδεικνύουμε αυτό την κάθε μέρα, όλα  όσα μπορούμε να κάνουμε και κάνουμε, άνθρωποι είμαστε και άνθρωποι πάνω από όλα θα παραμείνουμε, γιατί το να είσαι άνθρωπος είναι σημαντικό πολύ και όμορφο. 

Εκτός αν επιλέξει κάποιος το να γίνει ένα ζώο, με την αρνητική έννοια της έκφρασις, γιατί τα ζώα τα αγαπάμε και μας αγαπάνε.

Δεν φοβάμαι ούτε νοιώθω πίκρα του να είμαι μόνος γιατί δεν είμαι. έχω, νοιώθω την παρουσία Του βαθιά μέσα στην καρδιά μου και για αυτό. είμαι. και νοιώθω ευλογημένος. αν και αδύναμος και μικρός. και ασήμαντος, μην ξεχνάτε όμως πως οι τελευταίοι θα έρθουν πρώτοι αν και αυτός δεν είναι ο στόχος μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: