Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Γιατί ασχολούμαι και γράφω;

 
Γιατί ασχολούμαι και γράφω;
 
Είναι γεγονός πως τα λόγια μας είναι και το αποτέλεσμα των έργων μας, της δράσης μας και όλων αυτών των εσωτερικών βιωμάτων και αλλαγών που λαμβάνουν χώρα, λειτουργούν μέσα μας εφόσον εμείς παραμένουμε συνειδητά συνδεδεμένοι με το Φως και την Αγάπη που δεν προέρχεται από αυτόν τον κόσμο αλλά τον αγγίζει πολύ βαθειά μέσα στην ίδια του την ουσία προσδοκώντας όχι την αντίδραση του γιατί αυτό θα συμβεί, συμβαίνει νομοτελειακά αλλά την πλήρη αλλαγή του.

Αυτή η ίδια διεργασία λειτουργεί πολύ δυναμικά και μέσα στον σύγχρονο άνθρωπο που είναι ήδη έτοιμος εσωτερικά να ακούσει τι του λέει αυτό το πνεύμα της αλλαγής.

Θα ήθελα εδώ να τονίσω κατηγορηματικά πως σε αυτές τις εσωτερικές σας αλλαγές δεν είσαστε μόνοι σας, είμαστε εδώ παρόντες σαν φίλοι και αδελφοί, σαν μητέρες και πατέρες και έχουμε όλη την διάθεση να σας βοηθήσουμε στο μέτρο των δυνατοτήτων μας όχι μόνο στο γνωστικό και ψυχολογικό επίπεδο αλλά ακόμη και στα πολύ απλά και ανθρώπινα γιατί ας μην κρυβόμαστε αγαπητοί μου φίλοι όλα είναι βασικά και αναγκαία και απαραίτητα, από έναν απλό ευγενικό λόγο μέχρι μια απλή πράξη ενίσχυσης υπό οποιοδήποτε τρόπο.

Για αυτό και σήμερα θα ήθελα να τονίσω ξανά εδώ με την ευκαιρία μιας συνομιλίας με μια πολύ γλυκιά μου φίλη πως τα βιώματα μας παρ όλη την διαφορετικότητα της ζωής μας και των ανθρώπων που έχουμε γνωρίσει είναι κοινά και εύκολα ευδιάκριτα και συζητήσιμα και μέσα από αυτόν τον ειλικρινή διάλογο και παρουσία μεταξύ μας μπορούμε να ατενίσουμε την σκληρότητα του κόσμου με μεγαλύτερη θετικότητα και ένα ουσιαστικό χαμόγελο.

Μια άλλη φίλη μου με ρώτησε και δικαιολογημένα γιατί ασχολούμαι και γράφω και περιγράφω και πραγματοποιώ μεταφράσεις και εκδηλώσεις και όλα αυτά τα απλά ή σύνθετα.

Ίσως ανάμεσα στα άλλα εκτός από την εσωτερική μου παρόρμηση που είναι αυθεντική και κινείται από την αρετή και την συμπόνοια και την διάθεση της υπηρεσίας να θέλω και εγώ να σπάσω την δική μου μοναξιά γιατί αισθάνθηκα τα τελευταία χρόνια πως δεν είμαι μόνος μου σε αυτήν την διαδρομή και πως ένας ειλικρινής με ευγένεια διάλογος μπορεί να αρχίσει με κάθε καλοπροαίρετο και καλόπιστο άνθρωπο.

Όπως λένε και στα Αγγλικά ''Its your call''

Δεν υπάρχουν σχόλια: