Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Το Facebook, ο τοίχος μας εκεί, και οι σωτήρες του κόσμου




 Το Facebook, ο τοίχος μας εκεί, και οι σωτήρες του κόσμου

Υποτίθεται ότι το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων που συμμετέχουν στον γενικόλογο χώρο του εσωτερισμού, χαρακτηρίζετε από ένα υψηλότερο επίπεδο ηθικής και ευγένειας από τον μέσο άνθρωπο, οι ευθύνες όμως για αυτούς που κατά κάποιο τρόπο αυτό χρίζονται Αναβαθμιστές της ανθρώπινης συνείδησης ή θεραπευτές ή ο Θεός ξέρει τι, είναι κατά πολύ πολλαπλάσιες, και αυτήν την ανώτερη ηθική θα πρέπει να την συνοδεύει και η φιλαδελφία και η ταπεινότητα και η ευγένεια και η βοήθεια.

Έτσι ενώ για παράδειγμα θα μπορούσα να γελάω με μια ανθρώπινη αντίληψη ή θέση (έχω αυτό το δικαίωμα) αν κάποιος μου έγραφε κάτι στον τοίχο μου στο Facebook δεν θα το σχολίαζα, αν ζητούσε και την βοήθεια μου θα του την έδινα.

Ειδικότερα αν ήταν και μιας σοβαρής φύσης θα το προωθούσα από μόνος μου όπως και κάνω ειδικότερα όσον αφορά την τέχνη.
Αυτό είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για έναν άνθρωπο που ξέρουμε ή δεν ξέρουμε εδώ σε αυτό το σάιτ και δεν κοστίζει τίποτα.

Επίσης θα ήθελα να πω σε όλους αυτούς χαρισματικούς εμπόρους ότι δεν απειλείτε η πελατεία τους από εμένα εγώ δεν έχω πελάτες ούτε και πελατολόγια ούτε και οικονομικές συναλλαγές, επίσης αν και ο Πρωταγόρας ήταν ο πρώτος που θέσπισε αμοιβή για τους ρήτορες εγώ το κάνω δωρεάν, πολύ σωστά μου λέει μια φίλη μα εγώ αφιερώνω τόσο χρόνο για αυτό δεν πρέπει να πληρωθώ; 
Και έτσι είναι, αλλά όσο μπορέσουμε ας αφιερώνουμε τον ελεύθερο χρόνο που ο Θεός μας δίνει αφιλοκερδώς στην έκφραση και μετάδοση της γνώσης και του πνεύματος του Θεού.

Αργότερα βλέπουμε γιατί σοφά ο Πρωταγόρας λέει : αυτά που μαθαίνουμε πληρώνοντας τα αποδεχόμαστε περισσότερο από αυτά που ακούμε δωρεάν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: