Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Η αυτού μετριότητά μου


Η αυτού μετριότητά μου

Κατά την διάρκεια αυτής της έντονης εσωτερικής διεργασίας, την οποία συνειδητά ακολουθώ, και μετά, από την πάροδο πολλών ετών, ανακάλυψα επιτέλους, συνειδητοποίησα, την καθολική μετριότητα μου όχι μόνον όσον αφορά την εξωτερική μου εμφάνιση αλλά του ότι επίσης δεν είμαι ούτε ιδιαίτερα έξυπνος, ούτε προικισμένος με κάποιο φανερό ταλέντο, ταυτόχρονα νοιώθω μέσα μου και κάποια άλλες εμφανείς αδυναμίες και μία κούραση και μία εξάντληση αιώνων.

Για αυτό τον λόγο θα ήθελα δημόσια να εκφραστώ και να ευχαριστήσω τον Δημιουργό όλης της ζωής για αυτήν την ευδιάκριτη ατέλειά μου.
Γιατί μέσα από αυτήν την μετριότητα και την αδυναμία ανακάλυψα τον εαυτό μου και το έργο το οποίο πρέπει καρτερικά να πραγματοποιήσω ώστε αυτή την μετριότητα και την ατέλεια να την μεταμορφώσω σε κάτι το εντελώς πνευματικό και τέλειο.

Πολλοί άνθρωποι και πολύ σωστά θα πουν ότι τελειότητα σε αυτό το πεδίο ζωής δεν υπάρχει, όμως αγαπητοί μου φίλοι αυτό το έργο για το οποίο σας μιλάω έχει ένα άλλο σημείο αναφοράς το οποίο δεν προέρχεται, ούτε έχει γεννηθεί από αυτό το υλικό πεδίο ζωής.
Αυτή η τρομερή πνευματική δυνατότητα ήταν και το δώρο του δημιουργού στην έκπτωτη ανθρωπότητα.
Αυτός ο θεϊκός σπόρος όμως για να αναπτυχθεί χρειάζεται και ένα κατάλληλο γόνιμο έδαφος, μία εσωτερική διεργασία καθαρισμού δηλαδή η οποία θα μπορέσει να τον προστατεύσει και να ελαχιστοποιήσει οτιδήποτε μπορεί να τον βλάψει ή απλά να καθυστερήσει την πορεία του.

Όπως καταλαβαίνεται, όλοι εμείς που ακολουθούμε αυτήν την θαυμαστή διαδικασία σπείρουμε μέσα στην ατέλειά μας αλλά θερίζουμε εν πνεύματι μέσα στην τελειότητα του πρωταρχικού βασιλείου.
Αυτή είναι μία αργή επίμονη εισδοχή, συμμετοχή  μέσα σε μία εντελώς νέα πραγματικότητα ζωής η οποία βιώνετε συνειδητά και επιβεβαιώνετε την κάθε στιγμή από την δράση μας σε όλα τα πεδία ζωής.

Είθε αυτός ο καθρέπτης του Πνεύματος να σας βοηθήσει στην πορεία σας, ούτως ώστε μέσα από αυτόν να αντικρίσετε την τρομερή Μέδουσα, το βδελυρό και γεμάτο ανοσιότητα Εγώ της φυσικό γεννημένη σας ύπαρξης ώστε να μπορέσετε να το αποκεφαλίσετε.
Αν αυτό δεν συμβεί αυτή η σταδιακή μετατροπή μέσα και από το Πνεύμα τότε η αδυναμία σας θα σας οδηγήσει σε μία επικείμενη πτώση για άλλη μια φορά.

Κάθε άνθρωπος έχει μέσα του ένα καλά κρυμμένο θησαυρό και δεξιότητες μέσα από τις οποίες μπορεί να βοηθήσει τον συνάνθρωπό του και να υποστηρίξει κατά αυτόν τον τρόπο αυτήν την τεράστια κοσμική αλλαγή που έρχεται αναπτύσσοντας έτσι, ελκύοντας έτσι απελευθερωτικές δυνάμεις στην ατμόσφαιρα οι οποίες λόγο της συχνότητάς τους μπορούν να αγγίξουν όλο και περισσότερες ψυχές οι οποίες βρίσκω ντε σε αυτό το μεταίχμιο, σε αυτό το κατώφλι, ώστε με βεβαιότητα και ασφάλεια να βαδίσουν την ατραπό του Κυρίου η οποία είναι και το χαρμόσυνο μήνυμα αυτής της μεγάλης περιόδου.

Εγερθείτε από τον βαθύ σας ύπνο, την ματαιοδοξία και την έπαρσή σας, την ιδιοτέλεια σας, την καθημερινή σας διαμάχη με το κάθε τι γύρω σας, αυτή η ανεξέλεγκτη αυτοκαταστροφική σας μανία σας οδηγεί στον πόνο και στην άγνοια, σας οδηγεί μέσα στο πικρόχολο σκοτάδι το οποίο βιώνετε με την κάθε αναπνοή σας. Το Φως της Αγάπης σας καλεί, πια θα είναι η απόκρισή σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: