Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Όταν ήμουν σαν την Χελώνα / When I was like the Turtle



Όταν ήμουν σαν την Χελώνα
κινούμουν και σκεφτόμουν σαν Χελώνα
Όταν ήμουν σαν τον Λαγό
κινούμουν και σκεφτόμουν σαν Λαγός
Όταν ήμουν σαν το Λιοντάρι
κινούμουν και σκεφτόμουν σαν Λιοντάρι
Όταν ήμουν σαν τον Αετό
κινούμουν και σκεφτόμουν σαν Αετός
Έτσι όπως ήμουν παλιά βαρύς και δυσκίνητος
έτσι έγινα στο παρόν ελαφρύς και γρήγορος.

Όμως παρόλα αυτά, και τα τέσσερα ζώα
συνεχίζουν να υπάρχουν μέσα μου
Έτσι μπορώ να είμαι το ίδιο ελαφρύς η βαρύς
αργός η γρήγορος.
Μέσα από τον χρόνο
συνειδητοποίησα πως να τραγουδώ την μελωδία
της σύνθεσης η του διαχωρισμού
Έτσι ενώ είμαι ένα,συγχρόνως είμαι όλα.
Αυτή είναι μια ιστορία για παιδιά.

When I was like the Turtle
i move and think like a Turtle
When I was like the Hare
i move and think like a Hare
When I was like a Lion
i move and think like a Lion
When i was like the Eagle
i move and think as an Eagle
So as I was heavy and cumbersome
so I become light and fast.

But nevertheless, all four animals
still exist within me
So I' can be light or heavy
slow or fast.
Through time
I realized that I can sing the melody
of composition or of separation
So while I'm one, I am all.
This is a story for children.

Δεν υπάρχουν σχόλια: