Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Διαδραστική συζήτηση, γνωριμία την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου, ώρα 20:00 - 23:30 στην Inoteka Πλατεία Αβησσυνίας 3 Μοναστηράκι

 
Τέλος του 2010 μία φίλη με προέτρεψε να μεταφέρω τις σκέψεις μου σε μία δική μου ιστοσελίδα ούτως ώστε να έχουν την δυνατότητα περισσότεροι άνθρωποι να τις αναγνώσουν και έτσι να μπορέσω να έρθω μέσα από αυτό το μέσο, σε επικοινωνία μαζί τους και τελικά είχε απόλυτο δίκαιο.

Η επικοινωνία, η κοινωνία, ο καλόπιστος διάλογος, η κατανόηση, η ειλικρίνεια, η ευγένεια, η καλοσύνη, η απρόσωπη διάθεση προσφοράς, η ελπίδα, η γενναιότητα στο να προβάλεις έναν άλλο τρόπο σκέψης και πολλά άλλα δυστυχώς μας διαφεύγουν μέσα από αυτόν τον τρόπο της κοινωνικής μας συνδιαλλαγής που κατά έναν τρόπο έχουμε και εμείς οι ίδιοι επιλέξει ή απλά μέσα από την φθορά του χρόνου απλά αφεθήκαμε κουρασμένοι, πληγωμένοι, ευάλωτοι από τα συνεχόμενα χτυπήματα της ζωής και των ανθρώπων τριγύρω μας, χάνοντας την πίστη μας για το ωραίο, το αγνό, την ομορφιά εσωτερικά αλλά και εξωτερικά γιατί αυτά τα δύο μορφή και ουσία, περιεχόμενο είναι πάντοτε αλληλένδετα.

Φέτος, κάνοντας και ένα βήμα παραπέρα πραγματοποίησα και δημόσιες ομιλίες με διάφορα κατά την γνώμη μου πολύ ενδιαφέροντα θέματα και μέσα από αυτές τις εργασίες διεύρυνα και τον τρόπο μέσα από τον οποίο η επικοινωνία αυτή θα μπορούσε να αμβλυνθεί.

Κάνοντας ένα βήμα περαιτέρω και νοιώθοντας χαρά για το σπάσιμο των 400.000 επισκέψεων στην ιστοσελίδα μου θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας και πιο άμεσα βρισκόμενοι στον ίδιο χώρο και δίνοντας σας την δυνατότητα μιας ζωτικής ερώτησης για τον καθένα από εσάς σύμφωνα με την κατανόηση του πάντα.
Θα απαντηθούν οι δέκα πρώτες ερωτήσεις που φυσικά θα επιλεγούν εφόσον έχουν σχέση με αυτό που και εγώ αποκαλώ 'πνευματική επιστήμη' και πιθανότατα όσοι γνωρίζουν ήδη την ιστοσελίδα μου το κατανοούν ελπίζω πλήρως.

Όσοι θα θελήσουν να έρθουν σε αυτήν την συγκέντρωση και θέλουν να μου θέσουν ένα σοβαρό για αυτούς ερώτημα μπορούν να μου το στείλουν στο email μου soundzgreg@yahoo.co.uk, βεβαίως και οποιοσδήποτε που θα θελήσει απλά να παρευρεθεί στον χώρο και χωρίς να ρωτήσει οτιδήποτε είναι ευπρόσδεκτος, οι απαντήσεις θα δίνονται δημόσια.

Κάθε αναζητητής του Φωτός oμοιάζει με κάποιον που ανεβαίνει μία σκάλα σε έναν πολύ υψηλό πύργο, σε κάθε όροφο η θέαση του, η εικόνα του όταν αποπειράται να κοιτάξει έξω από τον πύργο φαίνεται να αλλάζει, να συμπληρώνετε ενώ στην ουσία αυτό που υπάρχει έξω από τον πύργο παραμένει το ίδιο.

Κάθε ανάβαση σε κάθε ένα από αυτά τα επίπεδα δεν είναι παρά και μία εσωτερική κατάκτηση, μία εσωτερική αλλαγή και ταυτόχρονα και μία αποκάλυψη.
Αυτόματα το καθήκον της μεταφοράς αυτής της θέασης δημιουργείτε σε έναν τέτοιο άνθρωπο όχι με την έννοια της αυθεντίας και του αλάθητου αλλά της νουθεσίας και της προτροπής γιατί αγαπητοί μου φίλοι αυτή η θέαση, αυτό το εσωτερικό βίωμα θα πρέπει να γίνει και μία πραγματικότητα και για όλους εσάς, μέσα σας.

Οι πνευματικοί βοηθεί, οι απόστολοι όλων των καιρών και τόπων δεν μπορούν να βαδίσουν αυτόν τον δρόμο για εσάς, εσείς θα πρέπει να το αποφασίσετε αυτό 'με φόβο και τρόμο' έννοιες ιδιαίτερα συμβολικές και πολύ δύσκολο να κατανοηθούν.

Αυτό είναι ένα ιερατικό βασιλικό έργο για όλους όσους κατανοούν το κάλεσμα αυτής της σύγχρονης εποχής και των δυνατοτήτων που αυτή περιέχει, τώρα πια θα είναι η απάντησή σας σε αυτό; αυτή είναι η δική σας επιλογή όπως και οι συνέπειες της μιας ή της άλλης επιλογής.
Εγώ απλά σας εύχομαι ολόψυχα η εργασία σας να βρει ένα καλό τέλος.

Η συνάντησή μας θα πραγματοποιηθεί στον φιλόξενο χώρο Inoteka Πλατεία Αβησσυνίας 3 Μοναστηράκι

Την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου
Μεταξύ των ωρών 20:00 - 23:30
Είσοδος ελεύθερη

Την μουσική υπόκρουση, σε ένταση μέσα από την οποία θα μπορούμε άνετα να μιλάμε, θα την αναλάβω εγώ και θα εμπεριέχει μια επιλογή από μελωδικά κλασσικής μουσικής κομμάτια.

https://www.facebook.com/Inoteka

Δεν υπάρχουν σχόλια: