Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Δημόσιες διαλέξεις και δημιουργία ομάδων πολύ σύντομα



Προγραμματίζονται δύο διαλέξεις πολύ σύντομα που θα έχουν μια ευρύτερη πολιτιστική βάση και θα συνοδεύοντε από μουσική μετά το πέρας των ομιλιών.

Η μια διάλεξη θα γίνει από την αγαπητή μου φίλη Φ.Κ. και η άλλη από εμένα την ίδια μέρα.

Θα ανακοινωθούν πολύ σύντομα όλα αυτά.

Μετέπειτα θα δημιουργηθούν κάποιες μικρές ομάδες με θέματα από τα αρχαία Ελληνικά Μυστήρια αλλα και την γενικότερη αρχαίο Ελληνική γραμματεία υπό την καθοδήγηση της Φ.Κ..

Αργότερα θα δοθεί έμφανση από μέρος μου στην δημιουργία μιας μικρής ομάδας σε μια προσπάθεια επεξήγησης σημαντικών θεμάτων από την λεγόμενη Πνευματική Επιστήμη, μέσω συζητήσεων που σαν στόχο θα έχουν την απλοποίηση και την έξοδο από την περιπλοκή κορυφαίων ζητημάτων που απασχολούν τους ανθρώπους σήμερα όπως και την ψυχή τους εσωτερικά.

Τα θέματα αυτά θα είναι ποικίλα, θα έχουν προτεραιότητα όμως όσον αφορά την επιλογή τους από την μεριά των ενδιαφερομένων κατά πλειοψηφία.

Στόχος μου είναι να περάσουμε από την περιπλοκότητα και την σύγχυση στην απλότητα και την ευκρίνεια, στην καθαρότητα.

Όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν σχετικά με όλα αυτά μπορούν να μου στείλουν από τώρα τα στοιχεια τους και το κινητό τους για επικοινωνία στο email μου soundzgreg@yahoo.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια: