Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Είμαι ή δεν είμαι αυτό που αντικρίζω?


 Είμαι ή δεν είμαι αυτό που αντικρίζω?

Δεν είμαστε αυτό που φαινόμαστε ή που παρασύρει ο χρόνος μέσα στην αδιευκρίνιστη πορεία του.
Αλλά η ουσία μας που μένει αναλλοίωτη και δεν μπορεί να κρυφτεί,
η γλυκύτητα της νεότητας μας μέσα από χρωματιστά χαμόγελα,
η απόκριση της ψυχής μας σε μια καλή πράξη.

Καθρέφτισμα μιας άλλης πραγματικότητας είναι η αγάπη που βιώνουμε,
Ναι, και αυτή υπόκειται στον χρόνο, άνθος μιας μιας ανώτερης ουσίας που ξεπερνά τον γνωστό μας κόσμο.
Πόσο πολύ η καρδιά μας βαθιά την ποθεί!
Όταν την αγγίξεις το Φως γίνετε σύμμαχος σου, ένα κομμάτι από εσένα,
Αλλιώς θα σβήσουν οι στιγμές, θα εξασθενίσει και ο χρόνος, θα χαθούν και οι αναμνήσεις.

Αλλά και μεις οι ίδιοι!
Είμαι ή δεν είμαι αυτό που αντικρίζω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: