Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Το λάθος των σύγχρονων φιλοσόφων



Το λάθος των σύγχρονων φιλοσόφων

Εσφαλμένα οι σύγχρονοι φιλόσοφοι δημιούργησαν μια κάστα συναδέλφων οι οποίοι έσπρωξαν την φιλοσοφία μακριά από τον κόσμο, την έκαναν ένα παιχνίδι της σκέψης το οποίο αυτό καταναλωνόταν από αυτούς τους ίδιους μέσα από τα έργα, τις διαλέξεις και τις συζητήσεις τους.

Έτσι ο στόχος και η σημαντικότητα της χάθηκε, για αυτό και μερικοί μίλησαν για το τέλος της φιλοσοφίας.
Εγώ είμαι αντίθετος με όλα αυτά γιατί πρώτα από όλα πιστεύω πως οι λεγόμενοι φιλόσοφοι αυτοί δηλαδή που προηγούνται διανοητικά από τους άλλους θα πρέπει να τους υπηρετούν αλλά με μία γλώσσα απλή κατανοητή, εύστοχη, συμπυκνωμένη, χρήσιμη.
Από την άλλη η δική μου η φιλοσοφία είναι ένα με την Θεολογία γιατί η σκέψη μου θέλει και πρέπει να γίνει υπερβατική.

Κάποιος μπορεί να με μεμφθεί εδώ λέγοντας μου ''έχεις εξηγήσει φίλε μου όλα τα επί της γης μυστήρια και θες να σου αποκαλυφθούν τα επουράνια;''
Εγώ απλά θα του απαντήσω πως φυσικά και όχι αλλά όλα αυτά δεν έχουν καμία μα καμία χρησιμότητα για μένα, γιατί δεν επιθυμώ άλλο να εξηγήσω και να περιγράψω αυτήν την φυλακή την οποία ήδη βιώνω αλλά το να απελευθερωθώ από αυτήν.

Αλλά για να γίνει αυτό δύο κόσμοι θα πρέπει να ενωθούν ο γήινος και ο ουράνιος, δυο πραγματικότητες οι οποίες ήδη υπάρχουν μέσα μου, απλά η γήινη είναι ατελής γιατί έχει χάσει το πραγματικό της ένδυμα και αυτό που την εμψυχώνει, η ουσία της έχει καταπέσει σε ένα απύθμενο βάθος λήθης και σωματικής αδυναμίας, η οποία αδυναμία την ορίζει και την κατευθύνει.

Για αυτό και ο στόχος μου και η γραφή μου είναι απλή και γόνιμη και προσπαθεί απλά σας ωθήσει να ανακαλύψετε την δική σας κρυμμένη προανάμνηση ώστε να ανακαλύψετε και εσείς όπως και εγώ τον πραγματικό σκοπό της ζωής σας ο οποίος είναι η απελευθέρωση από τα γήινα δεσμά και η πλήρης θεμελιακή μεταμόρφωση όλου του όντος σας από θνητό σε αθάνατο από φθαρτό σε τέλειο.

Η σπηλιά μέσα από στην οποία ζούμε είναι μία επώδυνη εσωτερική φυλακή η οποία καν δεν μας αφήνει να ευχαριστηθούμε τα δώρα του δημιουργού ακόμα και σε αυτόν τον ατελή περιορισμένο κόσμο μας, δεν υπάρχει άλλη λύση εκτός από αυτήν που σας προτείνω, γιατί αυτήν την υπέρβαση αν δεν την κάνετε τώρα θα αναγκαστείτε να την κάνετε με περισσότερη δυσκολία αργότερα γιατί όλα εκεί συγκλίνουν, ο κόσμος αυτός οδηγείται στην τελείωση του στην εκπλήρωση του, και ένα αιώνιο κάλεσμα σας καλεί στο να συμμετάσχετε και εσείς σε αυτό.

Αφήστε την φιλοσοφία και τα λεκτικά παιχνίδια της στους φιλοσόφους και την ιδιοτέλεια του εγώ στους θεολόγους και τους ψεύτο ιερείς που αποζητούν μία βασιλεία μέσα σε αυτόν τον κόσμο.
Συντροφεύεστε μας σε αυτό το μεγαλειώδες έργο σωτηρίας με αγνή καρδιά και ανοιχτά χέρια ώστε και εσείς να φέρετε όλη την εργασίας σας σε ένα καλό τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: