Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Μια απλή προσευχή - A simple prayer


Μακάριος είναι ο Κύριος που δίνη ζωή σε όλη την πλάση.

Η Αγάπη του μέσα από το Φως του μας αγγίζει προαιώνια.

Πιο βαθιά και καθάρια, πιο ισχυρά και θεραπευτικά από ποτέ πριν.

Είναι ο καιρός της συλλογής των Ευγενών Ψυχών.

Το Φως της Αγάπης Του μας προσκαλεί σε νέα ζωή.
Εξαλείφοντας το σκοτάδι, μας αναδημιουργεί.

Μέσα από αυτόν τον αδιάκοπο πόνο
την αμέτρητη αδικία και φόβο
την καταστροφική μανία της βίας
την εκμετάλλευση, την ματαιοδοξία
ας μην σκληρύνει η καρδιά μας άλλο
ας ανοιχθεί στην δόξα της Αγάπης Του.

Ώστε ο καθένας από εμάς να μπορέσει να προφέρει εντός του
αλλά και σε όλους τους αδερφούς του τριγύρω 

' Είναι τα δάκρυα μου που σε κάλεσαν κοντά μου Κύριε
και η τρεμάμενη ψυχή μου που σε αναζητεί
άγγιξε με τώρα και χάρισε μου αυτό το Φως
που θα αναζωογονήσει την ύπαρξη μου
σε έναν αναγεννημένο άνθρωπο
που η καρδιά του δεν θα ακτινοβολεί 
παρά μονάχα την Αγάπη Σου. '

Έτσι το Φως σου θα ακτινοβολεί εντός μου ,
αλλά θα ακτινοβολεί και έξω από εμένα
διαλύοντας αυτό το πυκνό σκοτάδι που μας κρατά 
όλους φυλακισμένους.

Μέσα από αυτό το Φως και την αμέτρητη Αγάπη Σου
βαδίζω τον δρόμο της θυσίας του Σταυρού.

Χέρι με χέρι με αμέτρητους αδερφούς και αδερφές
ατενίζω τον νέο Ουρανό και την Νέα Γη

Όλα τα παλαιά παρήλθαν, Αμήν

Δεν υπάρχουν σχόλια: